Catégorie: Roman
Éditeur: Edicions RECLAMS
Pages: 126
ISBN: 2-909160-38-6
Bibliothèque: Château de Mauvezin
Localisation: Armoire 2 - Étagère 3
Année: 2004
N° catalogue: 849.R.LAF.VID

Résumé

Un des derniers livres de Robert Lafont. Ecrit en provençal, c'est un livre sur le but de la vie, sur l'occupation du temps.

Quatrième de couverture :

I arribava de se dire que la tòca de l'existéncia umana, que lo bronzinament dei tascas e l'achiniment dau trabalh nos fan doblidar, es de tuar leis oras una après l'autra fins a la redempcion de nòstra condicion malastrosa, qu'un cèrt Pascal aviá ja pron bèn definida : l'infirmitat de pas poder demorar amb se dins una cambra. La redempcion, banalament, non pas cèrtas per Pascau lo mistic, es lo cabús dins lo sòm, quand vèn lo moment. Mai ara que lo sòm èra plus lo remèdi.

Ecrit en provençal.

Robert Lafont est né en 1923à Nîmes. Son oeuvre rassemble une centaine d'ouvrages de tous genres et il reçoit un rand n ombre de prix dont la Creu de Sant Jordi (Catalogne) et le Grand Prix Littéraire de Provence.

Livre non libre de droit. Consultable au château. Voir modalités sur page d'accueil.